تومان ۰
۰
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
“با دورههای اینستاگرام مارکتینگ لامیا، به ابزارها و استراتژیهایی دست پیدا میکنید که توسط بزرگترین و معتبر ترین برندها استفاده شدهاند. خود را برای یک تحول اساسی در کسبوکارتان آماده کنید و از مزیتهایی همچون افزایش فالوور واقعی و بهبود فروش بهرهمند شوید.”
اهمیت آموزش دیجیتال مارکتینگ نهتنها به کسبوکارها کمک میکند تا در فضای آنلاین موفقتر ظاهر شوند، بلکه فرصتی بینظیر برای افرادی است که به دنبال کارآفرینی یا ارتقای شغلی در دنیای دیجیتال هستند.
“در دورههای ما، از مقدمات تا پیشرفتهترین تکنیکهای بازاریابی در اینستاگرام را خواهید آموخت. مباحث شامل تهیه محتوای بصری جذاب، استفاده از هشتگهای موثر، بهرهگیری از ابزارهای تحلیل اینستاگرام و راهکارهایی برای سازگاری با الگوریتمهای این پلتفرم خواهند بود.”
تولید محتوا را میتوان به چند دسته اصلی تقسیم کرد:
(این دستهبندیها میتوانند بر اساس هدف و استراتژی بازاریابی ترکیب شوند و در قالب پست و یا استوری پیج اینستاگرام کسب و کار ارائه شوند)
هدف: معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات.
ویژگیها: مستقیم، جذاب و هدفمند.
مثال: بنرهای تبلیغاتی، تیزرهای ویدیویی، آگهیهای کلیکی (PPC)
هدف: خشک و بی روح نبودن پیج و ایجاد تعامل و سرگرمی برای مخاطبان
ویژگیها: خلاق، شوخطبع، جذاب برای شیر شدن
مثال: میمها، ویدیوهای طنز، چالشها
هدف: ارائه اطلاعات و افزایش دانش مخاطب.
ویژگیها: کاربردی، تخصصی و قابل اعتماد.
مثال : مقالات آموزشی، ویدیوهای "چطور انجام دهیم"، وبینارها و ترفندها
هدف: برانگیختن احساسات و الهامبخشیدن.
ویژگیها: مثبت، احساسی و تاثیرگذار
مثال : نقلقولهای انگیزشی، داستانهای موفقیت، ویدیوهای الهامبخش.
هدف: بهروز کردن مخاطب با اطلاعات جدید.
ویژگیها: دقیق، مختصر و بیطرف.
مثال : اخبار، اطلاعیهها، آمار و دادهها
هدف: ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطب و بالابردن نرخ انگیجمنت.
ویژگیها: قابل مشارکت، تعاملی و خلاق.
مثال : نظرسنجیها، مسابقات، آزمونهای آنلاین
هدف: ارتباط با احساسات مخاطب
ویژگیها: داستانی، تاثیرگذار و نزدیک به دل مخاطب
مثال : داستانهای انسانی، محتوای خیریهها، ویدیوهای احساسی.
هدف: تشویق مخاطب به انجام یک اقدام خاص
ویژگیها: قانعکننده، ساده و هدفمند
مثال : دعوت به خرید، ثبتنام در وبسایت یا دانلود یک فایل و حتی دعوت به خواندن یک مقاله
هدف: ساخت هویت و ارزشهای برند
ویژگیها: مرتبط با ارزشها و چشمانداز های برند
مثال : شعارهای تبلیغاتی، ویدیوهای معرفی شرکت، کمپینهای هویتبخش
هدف: ایجاد بحث یا جلب توجه با بیان نظرات انتقادی
ویژگیها: جذاب، گاهاً جنجالی و برانگیزاننده.
مثال : نقد محصولات، محتواهای مرتبط با مسائل روز یا نقد اجتماعی
هدف: سرگرمی برای مخاطب و بالا بردن ایمپرشن
ویژگی ها: خلاق، شوخ طبع، آمار بازدید و انگیجمنت بالا
مثال: تیکه از ویدیوهای معروف و موسیقی های ترند